Lobkowicz Events Management, s.r.o. organizuje nezapomenutelné akce v jedinečném prostředí Pražského hradu, na zámcích Nelahozeves a Roudnice i na hradě Střekov. Nabízíme klientům profesionální poradenství, kreativní přístup a bezchybné zajištění večírků, teambuildingů, formálních setkání, festivalů či svateb.

Do našeho týmu zkušených evenťáků teď hledáme usměvavou, organizačně schopnou a proklientsky orientovanou osobnost na pozici Event Manager, která bude organizovat společenské akce nejen v Lobkowiczkém paláci na Hradě. 


Co vás čeká a nemine:
• příprava a koordinace společenských akcí
• zpracování návrhu programu na míru klienta včetně přípravy rozpočtu
• rezervace požadovaných služeb a prostor, komunikace s dodavateli
• komunikace s klienty – finalizace programu, cenové nabídky, potvrzení smlouvy 
• vypracování detailních itinerářů pro spolupracovníky
• osobní účast na akci a odpovědnost za její přípravu, řádný a hladký průběh včetně 
smluvního zajištění, 
• příprava prohlídek s klienty


Co od vás potřebujeme:
• ideálně 2 roky zkušeností na obdobné pozici v oblasti hospitality/event managementu
• český a anglický jazyk v psané i mluvené formě na velmi dobré úrovni, další cizí jazyk 
velkou výhodou
• aktivní a pozitivní přístup k práci
• výborné komunikační dovednosti a organizační schopnosti 
• silná orientace na zákazníka a schopnost udržovat dobré mezilidské vztahy
• kreativní myšlení, smysl pro detail a schopnost zvládat více úkolů najednou
• týmový hráč schopný pracovat samostatně


Co vám za to můžeme nabídnout:   
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na MultiSport kartu
• stravenkový paušál
• příspěvek na penzijní připojištění (po odpracovaném roce)
• možnost občasné práce z domova
• atraktivní místa výkonu práce 
• práce na HPP se smlouvou na dobu určitou, prodloužení po 1 roce 
• vzdělávání zaměstnanců
• zvýhodněné vstupy do objektů, slevy do muzejního obchodu
• motivační programy


Zaujala vás nabídka? Pošlete nám svůj životopis v češtině a dejte o sobě vědět! Namísto motivačního dopisu prosím vypracujte následující úkol:

Dostáváte fiktivní poptávku od klienta na gala večeři pro 100 osob, konanou dne 25. 9. 2025. 

Klient má následující požadavky: 
• welcome drink 
• tříchodové menu včetně nealko i alkoholických nápojů 
• hudební doprovod během večera 

Vaším úkolem je: 

1) Napsat průvodní e-mail klientovi, ve kterém mu zašlete zpracovanou nabídku (zkuste vystihnout vhodný tón komunikace – profesionální, ale vstřícný a osobní). 

2) Vybrat konkrétní prostor/y vhodné pro daný typ akce z naší nabídky a stručně vysvětlit, proč je volba vhodná. 

3) Vytvořit jednoduchý budget / rozpočet, který bude obsahovat: 
• pronájem prostor 
• catering (welcome drink + tříchodové menu + nápoje) 
• hudební doprovod 
• případné další položky dle vašeho uvážení 
(ceny ani jiné info nejsou součástí zadání, můžete je odhadnout dle vlastního uvážení.)

Nástup je možný ihned nebo podle dohody.

Kontakt: ljuba.lakosilova@lobkowicz.cz

Sdílet